LVVP-ledenvergadering op 25 november 2020

12-11-2020 Print

LVVP-leden nodigen we van harte uit voor de tweede algemene ledenvergadering van dit jaar. Deze vindt plaats op woensdagavond 25 november 2020 van 19.00 tot 20.30 uur. De alv is in principe in hybride vorm (dat wil zeggen zowel live als online), op voorwaarde dat het op de dag van de alv mogelijk is binnen de dan geldende coronamaatregelen.

De maatregelen die op 4 november jl. om 22.00 uur zijn ingegaan, zijn gelimiteerd tot een termijn van twee weken, dus tot 19 november 2020. De alv vindt op 25 november plaats, dus een hybride alv behoort in principe tot de mogelijkheden. De alv wordt gehouden in de Jaarbeurs te Utrecht. In de zaal is plek voor in totaal dertig personen. We hebben nog plekken voor live deelnemers. De agenda en bijbehorende stukken vindt u op Mijn LVVP. Hier leest u ook hoe u zich kunt aanmelden.

Ook interessant

Webinars zorgprestatiemodel: 30 november extra aandacht voor vrijgevestigden

Door een van de drie webinars over het zorgprestatiemodel te volgen, komt u meer te weten over de nieuwe syste

We zoeken brainstormers voor het LVVP-congres!

Enthousiast voor het vak, het vrijgevestigd zijn en de LVVP? Doe dan mee met de 2 brainstormsessies voor het c